Tvätt

Har sjukt mkt tvätt att tvätta och självklart fick man inte hela tvättstugan för sig själv + att ena av mina maskiner funkar inte så har bara en tvätt maskin och en torktumlare! *SUCK* aja inte så mkt man kan göra åt de. Få ta och tvätta imorn oxå.

Medan tvätten rullar på och plutten sover tar ja och sola lite på balkongen i de underbara solen:D synd nog ska ja inte få sitta här hela dagen :( nej nej måste ner på stan och fixa lite saker sen ska ja åka och hämta mina pärlor på dagis vidare och lämna dom hos Kim på jobbet sen vidare till mitt jobb :(

Mkt som står på schemat idag men ja hoppas på strålande väder i helgen så man kan njuta med mina underbara <3

Trevlig fredag alla !

<3 puss K <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0