Sooool!

Strålande väder idag!:D

Ryan ligger fortfarande och sover så ja ligger i soffan och dricker mitt morgon kaffe.

Blev väckt idag kl 04:06 -.- inte av lille Ryan iaf. Men av ANDERS!! Som skrev till mig på fb chatten.

"Vaken kel?Vaken kel?Vaken kel?Vaken kel?Vaken kel?Vaken kel?Vaken kel?Vaken kel?Vaken kel?Vaken kel?Vaken kel?Vaken kel?"

Va trodde han? Trodde han seriöst att jag skulle svara så tidigt på morgonen lr? Att han ens trodde att ja va vaken kl 04:06 -.- haha! Fucking mupp :P

Kunde iaf inte somna om så jag bänkade mig i soffan och kollade på "Alcatraz". Aja bitter är man inte iaf :)

Idag ska de städas här hemma. Pappa Kim kommer hem imorn och stökigt och skitigt ska de inte vara här hemma då. Ska även ta en sväng förbi centrum och handla lite. Blir en titt förbi Nathalie oxå :) har nämligen köpt lite smått och gott till barnen från England :) kanske blir en liten promenad i de fina vädret oxå :)

Ut i solen och friska luften med er idag :)

<3 puss puss miss K <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0