Snart!

Middagen är avklarat och en mkt god socker kaka som jag och William bara slängde ihop så där spontant :) om typ en halv timme ska pojkarna städa deras rum och hoppas i sina pj's.

Dagen har gått så där. Är fett trött bara. Så, så fort barnen är nattad blir de natti natti från mamman här i huset med så jag orkar morgon dagen.

Morgon består av lek&bus sen jobb från 16:30-19:30 så måste få lite sömn så att jag orkar.

De som inte hjälper mot min trötthet är de här jävla pollen. Är riktig less på de nu alltså!!

Är de nån som har någon tips på va som är bra mot pollen?

Måste köpa nått nu nu nu men är inte säkert vad för jag tycker att de finns så mkt att välja på:/

<3 puss & natti fam. Cresswell <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0