Säng sällis

Har sovit ganska dåligt inatt :/ William vaknade SKREK mamma kl 03:00 inatt. Jag antar han hade en mardröm och ville komma in till mig och sova (vilket brukar ALDRIG hända). Självklart fick han de. Men de slutade med att ja gick och la mig i soffan. Först pga att de va så värmt, han tog upp mkt plats (fast vi har en 180 säng) och han snarkade!

Men de slutade med att han kom ut till mig i soffan 40 min senare. Lille plutt ville verkligen inte vara ifrån mig. Naw <3

Aja fast man är trött har man inte tid att vara bitter. Idag står de mkt på schemat. Första ska jag åka och lämna pojkarna på dagis sen ska jag gå till Coop/Ikea. Sen kl 11:50 tar jag och Jessica bussen mot Alunda. Jessica ska nämligen tatuera sig och ville ha sällis :) självklart ställer jag upp och hänger med :D fast ja vet att ja kommer att bli SJUKT sugen att skaffa en tattoo själv ;) men efter sommaren bli de nån/några säkert ;)

Nej packa i ordning väskan och väcka Leo för om en timme går bussen mot Årsta :)

Ha en bra dag alla!

<3 puss fam. Cresswell <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0