FREDAG!!

Kl är kvart i 7 och jag ligger i sängen och väntar in BB på tv. Råkade somna igår så tur att de är repris nu på morgonen:) (och kl 18 ikväll) ska oxå börja tvätta berget kl 7 -.- va ska man göra?!? Måste ha rena kläder ju!! *suck*

Ryan står här bredvid sängen och tycker att jag ska gå upp och leka med han -.- han borde inte ens vara vaken. Men eftersom pappa sin inte har kommit in vår rutiner än (eftersom han har varit borta i NY) så när Ryan vaknade kl 5 trodde Kim att han skulle upp då -.- *suck*. Jag brukar ge han en flaska så somnar han om till 7. Men aja få prata lite med Kimsen och säga hur de ligger till ifall de händer igen ( de kommer att hända igen!) :P haha!

Idag är de fredag och jobb och att MINA POJKAR KOMMER HEM :D weeii. Så efter jobbet blir de bussen direkt hem (kim hämtar dom på dagis) och krama och pussa sönder dom <3

Sen FREDAGS MYS på top nivå :D hihi!

Ha en mysig fredag alla.

<3 puss miss K <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0