Vecka 10

God morgon alla

Kan inte fatta att de är redan MARS, shit tiden bara rinner iväg.

Händer skit mkt nu. På fredag är de kalas för älskling jonna som fyller 4 år :O sen helgen efter de är de jobb. Helgen efter de så åker jag och Kim till England (Ryan ska få umgås lite med farmor en hel helg) och jag och Kim ska släppa loss och göra England osäker :D helgen efter de är de utgång med alla MILF's :D helgen efter de är de kryssning med 10 hunkar!! Och mik fru miss N Haha! Helgen efter de är de min älskling Cevins dop och sen den 18e april åker Kim till new york! Sjukt jävla mkt som händer!!

Längtar massor till alla planer :D

Igår kom Karin och barnen över och lekte en liten stund. Alltid lika trevligt och barnen lekte bra tillsammans :) börja kännas verkligen att man börjar bli gammal, med all jobb och med allt med barnen hinner man inte träffa kompisarna lika mkt som man vill så tiden man få tillsammans är guldvärd <3

Idag är de Mammaträff :) sjukt jävla länge sen jag träffade alla nu så de ska bli kul. Dock kommer jag dit utan barn men så är de ibland :)

Men först jobb!!

Ha en bra start på veckan alla.

<3 puss puss miss K <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0