salong kameleont!

Igår efter jobbet åkte jag ner och mötte upp Kim och Annso. Jag och Kim stack till salong kameleont för och sola lite. Medans vi va och sola passade Annso lille Ryan:)

Jag va mkt trött och hungrig igår så vi va inte kvar länge ner på stan.

Väl hemma somnade jag på 2 röda nästan. Ryan somnade i vagnen så de va bara och lägga över honom :)

Idag är de lång dag. 9-19:30 woho! Tänk på pengar!! :D lång vecka denna veckan. Jobbar t.o.m på lördag.

Längtar för att komma hem ikväll och mysa ner mig i soffan :) och äta förhoppningsvis ;) hihi!

Jag har skaffat ny frisyr ;) va tycks ;P hihi!

<3 puss miss K <3


Kommentarer
Postat av: Nathalie

TOKDIGGAR den nya frillan!!!! ;)

2012-03-14 @ 19:03:18
URL: http://nathaliebrundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0