Mitt i veckan..

..och snart är de helg:D längtar sol FAN!

Igår blev våran älskade Ryan 6 hela månader. Alltså seriöst..sakta ner..!! Jag hinner knappt mer. Fortsätter tiden rinner iväg lika fort som de har gjort kommer de vara dax för han att börja på dagis:O min lille bebis<3

Igår oxå va Leo hos tandläkaren. Lite blyg i början men efter han hade fått en tandborste och mamma och tand doktorn pratade lite, gapade han stort och visade alla sina fina tänder. 8 upp och 8 ner :) hon va även glad att höra att han hade slutat med napp och de inte har varit någon tjafs lr så :) min duktiga lille kille <3

Efter tandläkaren besökte stannade vi vid en lekplats. Tråkigaste lekplatsen men William och Leo ville så :) dom va ju glada :P

Idag är de jobb som står på listan :) 8-12 sen 16:30-19:30. Mellan ska jag sola, tandläkare besök, fixa mina ögonbryn och handla lite :D No stress No problem :D haha! Vi få se om jag hinner med allting!

Ha en bra onsdag alla:)

<3 puss fam. Cresswell <3



 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0