Lek & Bus

Nu efter middagen så har jag och mina 3 favoriter lekt och busat lite inne på William & Leos rum innan lägg dax.

De värmer i ens mamma hjärta att ser alla 3 barn leka så bra tillsammans :) man märker att alla 3 pojkar älskar varandra så otroligt mkt <3 kärlek <3 även mkt kul att Ryan börja lägga märke till W & L mer och mer. Ska blir så himla kul när Ryan kan verkligen leka ordentligt med dom andra 2 :) men samtidigt vill jag inte att han växer nån mer :P

Nu ligger alla ner bäddad i sängen men bara Ryan sover än så länge :)

Jag själv ska glo på nån film och lägg mig tidigt. Efter man sov dåligt i natt är man lite tröttare än vanligt :/ Kim är ändå inte hemma (han är i Örebro och "gör staden osäker") så jag har ändå Inge sällskap ikväll.

Natti Natti peeps ;)

<3 puss familjen Cresswell <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0