Its friday bitches!!

Ligger här i sängen och har redan tjuvstartat fredagsmys med lille ryan som ligger och små (läs SKRIKER) pratar bredvid mig. Han har börjat skrika fast han är inte ledsen han är ju skit glad, någon som utforskar sin egen röst tror jag :P gulligt men samtidigt är de fett Pain. Speciellt när man vill sova :P hihi! Men vi älskar han ändå :P

Snart ska jag upp och sätta på kaffet så man kan kick start denna fredag. Först är de jobb, 8-16:30, sen ska ja hämta mina 2 stora älsklingar :D va glad jag blir. Då kör vi fredagsmys på riktig!

Kim åker till Stockholm ikväll. Han ska nämligen gå på Juctice. Inte ett dugg avis!!!;P haha!! Men jag får umgås med mina underbara barn helt själv ikväll :D

FREDAGSMYS PÅ HÖGSTA NIVÅ :D

<3 puss puss Kelly <3


Kommentarer
Postat av: marina

snygg helvetet!

2012-03-02 @ 10:11:11
URL: http://erikssonxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0