Helt slut!

Känner mig faktiskt helt slut idag. Fattar inte varför:/ somnade fett tidigt igår så bra sömn har jag fått men just nu har jag noll energi! Usch usch! Och man ska jobba hela dagen idag och imorn kväll :/ hur kommer jag att må på söndag :/ aja tänk: money money money :P hihi

Igår efter jobbet svängde jag förbi miss N och lille C. Kaffe och skit snack de är grejer de :P Jocke och Jonna kom hem efter en liten stund jonna och va super glad att träffa lillebror efter en hel dag på dagis. Super söta :D och så fick vi se en liten dans show från Jonna:P

Gick hem runt 16 och kom hem till 2 nybadade killar :P själv satt jag igång med maten sen slocknade på 2 röda efter :P haha!

Idag känns de som en lång dag. Kanske för just att man har noll energi. Men ska träffa Kim och Ryan ner på stan och sola lite innan nästa kund :P förhoppningsvis känner man sig lite piggare efter.

Kl 17 ska jag äntligen få åka och hämta mina 2 stora pojkar från dagis :D sen blir de FREDAGSMYS <3

Nu: jobba jobba jobba!!!

<3 puss på er K <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0