Go' Fika..

..hos Sandra och Cornelia. Mammaträffa som bestod av Nathalie-jonna&cevin, Emma-alice&isak, Madde-Amy och Elin-Melwin. Jag själv kom utan barn :) skönt men ändå FETT jävla tråkigt :/ saknade mina bebisar. Men fick däremot mysa med dom andra bebisar vilket jag brukar inte ha tid för när mina barn är med.

Riktiga jävla goda mini semlor som sandras snubbe (Andreas) hade gjort och mumsiga choklad bollar :P mkt skit snack och planering inför vår mammadejt den 31a. Längtar som fan!!

Nu ska ja fortsatta titta på film och hoppas på att jag håller mig vaken så jag kan titta på BB :P vilken jävla utmaning, är nämligen fett trött.

<3 puss på er fam. Cresswell <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0