Förbannad!!!

Igår när jag åkte och hämtade pojkarna så kom jag in på dagis och blev möt av en liten pojke och hans mamma på avdelning. Han såg ut som ett lermonster!! De enda jag tänkte på va "snälla snälla hoppas mina pojkar inte ser ut så där" jo men tjena de gjorde dom!!! All deras tjocka vinter kläder va täckt med lera!!

Åhh blir så jävla förbannad för dom har regnkläder/galonbyxor varför sätter man inte på sig dom när dom vet att de är värsta skitig ut på gården???!!! Sätt dom liksom ute på vinterkläderna för de är mkt lättare och tvätta av regnkläderna i badkaret än att tvätta av vinterkläderna!!! Jag har Inge tvättmaskin så jag måste boka tvättstugan och de finns inte möjligheter till de hela tiden. Som tur va så hade jag lite extra kläder.

Nu på morgonen lämnade jag en liten hälsning till avdelningen. Nu hoppas jag fan att om dom ska ut att dom sätter på dom regnkläderna, annars ska dom få höra!! Kan dom ta äran annars och ta hem kläderna och tvätta!!




Kommentarer
Postat av: Natta

Go Kelly, go Kelly, go Kelly

2012-03-06 @ 08:41:34
URL: http://nathaliebrumdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0