Veckan som har gått

Tänkte uppdatera er lite om vad som har hänt lite under veckan.

Lördag - hade kul i Stockholm. Hände lite trista saker men de tänker jag inte gå in på. De spöregnade va iskallt att stå ute och de blåste som fan, de va skit tråkigt. Men deadmau5 leverade till 100.

Söndag - fick åka upp till akuten med Ryan. Misstänkte öronflammation, vilket han hade haft, och de slutade med han hade fått en sprucken trumhinna = medicin veckan ut 5ml 3ggr om dagen.

Måndag - händer inte mkt. Mådde kass fortfarande efter helgen så vi stannade inne hela dagen.

Tisdag - fick morgon sällis av William, som skulle ha gått till tandläkaren för att fixa en tand men dom ringde och sa att dom va sjuka. En liten mys stund fick vi iaf med honom innan hans pappa kom och hämtade honom och körde han till dagis.

Onsdag - Sveriges national dag. Hände fan inte mkt den dagen heller. Gick ut och tog mig däremot en 2 timmars promenad. Sjukt skönt!

Torsdag - vaknade gick hem till Natta & Cevin och sen va de vidare med bussen till GC. Träffade även några mammor och farmor Annso. Fick oxå skatte pengarna, tack tack!

Fredag (idag) - har tvättat, hämtat hem mina söta underbara pojkar och jobbat.
Nu är man på väg och ska mysa ner mig i soffan och äta massa skit!!!

Trevlig fredag på er alla!

<3 puss miss K <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0