Lördag

Helvetes natt!!

Först så grät Leo i sömnen flera ggr, väckte Ryan som började babbla skit mkt. Kim drack så inatt ringde han och väckte mig sen väckte han mig flera ggr när han kom hem. Ni kan bara gissa varför ;P haha!

William gick upp 04:45 :O unge varför? Så somnade till och från 5-7 när Leo gick upp.

Sen började de. Bråk och tjafs om ingenting!!! Åååhhh blir galen på all tjafs om leksaker. Dom har flera 100 leksaker men ändå ska dom bråka om en bara för att den andra ha de!!!!

Lite morgon gympa hade killarna när gick gick upp med deadmau5 på högsta volym :D haha!

Aja lite bitter få man vara ;)

William och Kim har nu gett sig av mot Eskilstuna zoo med Niclas och familjen. Så de är bara jag och mina småttingar hemma :) vi få se va vi hittat på för skoj.

Städa och handla måste vi iaf göra och jag hoppas de onte regnar nån mera nu. Vill inte gå till affären i regnet.

Trevlig lördag på er :)

<3 puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0