Healing cream.

Jag har aldrig varit den som har haft problem med finnar. Inte ens när jag va tonåring. Men 2012 har varit de året då jag ska tydligen få finnar, många! Speciellt i pannan:/

Men nu har jag hittat de ultimata finnborttagning! Sudocream!

Krämen använder jag på mina pojkars rumpor. Leo & Ryan få extrema röda rumpor och denna kräm är den ända krämen som funkar på dom.

Jätte många på Leo's dagis som har köpt den för den är sååå bra.

Iaf häromdagen tänkte jag "om den funkar så bra på deras rumpor undrar om de skulle funkar på mina finnar?"

Och ta med fan gjorde de efter bara 1 dag så va dom typ borta!!! Hur jävla bra som helst.

Dock går de bara att köpa i England (såklart) men går faktiskt att beställa på nätet, men bara små burkar.

Så ni som har problem med finnar KÖP!!! Och testa denna kräm:)

Tummen upp och denna kräm då 10/10 från mig :D


Kommentarer
Postat av: marina

tack för tipset! Ska genast klicka hem en sån ;)

2012-06-20 @ 11:16:32
URL: http://erikssonxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0