En riktig äventyrs dag!

Kl 9 gick vi mot bussen och mötte upp Natta + barn. Tog 3:an till 4H. Leo va helt fascinerad över alla djur. William sprang iväg med Jonna men jag antar att han tyckte att de va lika kul han med :)

Efter en stund gick vi till GC. Byte blöja på Leo sen va de att ta bussen till närakuten, så vi fick tyvärr lämna våra puddingar lite tidigare än förväntat. Ryan hade tid kl 12:30 för att kolla upp örat. Efter han spräckte trumhinna och medicin kuren tog slut i fredags va jag fortfarande skeptiskt över om de hade verkligen läckt, eftersom de kom fortfarande mkt vax och jag få aldrig komma i närheten av örat. Men allt såg bra ut men mkt vaxbildning har han så örondroppar har han nu fått, så nu hoppas vi allt blir bra igen :)

Efter läkarbesöket gick vi till Stadsparken där vi upptäckte att dom hade Ponnyridning, ansiktsmålning och massa annat för barnen. Skit kul!! :D de ska tydligen hålla på varje onsdag hela sommaren :D så flera ggr ska vi dit. Pojkarna tyckte att de va skit kul verkligen. En varsin ponny fick dom rida på och båda fick måla ett lejon ansiktet. Sen gick vi till parken och lekte lite. William bestämd sig att han va ett lejon PÅ RIKTIGT!! Och började jaga flickorna runt parken :P haha!!! Söt unge!!

Kl 15 gick vi och mötte upp Kim så tog vi bussen hemåt mot g-sunda. Hoppade av vid centrum då Kim skulle hämta ut ett paket (nya data prylar. Ovanligt? Inte alls :P) och pojkarna fick en varsin glass :)

Hemåt och lekte en liten stund på gården innan de va dax att gå in och fixa kvälls mat.

Skit god mat (enligt mig, Kim & boysen) smokey honey fläsk med potatis och sallad + vitlöks dressing. MUMS VERKLIGEN! :D

En mkt LYCKAD dag!!

Pojkarna tok däckade kl 19 (vilket dom gör typ varje kväll) men efter en HEL dag ute va dom verkligen helt slut :)

Jag och Kim ska ha oss lite "vuxen" tid och kolla på Vår favorit program, Hell's Kitchen.

Är skit trött så de blir säkert tidigt i sängs, de är faktiskt en dag imorn oxå:) imorn går dom 2 stora på dagis så vi få se vad jag och lillen hittar på :)

<3 puss på er fam. Cresswell <3


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0