20/6-12

Haft en mysig dag ner på stan. Blev först en sväng till GC för Natta skulle in på Ticket. Sen åkte vi ner på stan och mötte upp Foppa på waynes :)

Kl 12 mötte vi upp nattas syster Fanny. Medans dom va på nära akuten gick jag en runda på stan med lille Ryan och Jonna.

Jonna visade mig alla kläder hon skulle handla när hon fick sin "lön" haha! Pappas lön då eller vadå?!? :P vSöta unge <3

Natta och Fanny blev klara efter 1 timme då tog vi en till runda :P

De jag fick med mig hem va: en ny bh, en solhatt till Ryan och några presenter till William :)

Väl hemma har vi ätit mat och jag har hunnit packa min väska. Bara pojkarnas kvar! :/ tänkte att jag skulle hinna packa allas med så blev de inte. Ryan ligger och sover (sen kl 19) och Kim däckade på soffan kl 20 så ja sitter här jätte pigg, aja ska nog ta och kolla på någon serier eller nått ;)

Borde sova, finns en dag imorn oxå och de är skit mkt vi ska göra imorn -.-

<3 puss på er <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0