Tröttis

Igår tog jag en sväng förbi familjen Bodå. Riktig länge sen man träffade dom men bara halva familjen va hemma. Jack va hos mormor och mannen i huset jobbade. Men trevligt va de iaf :) efter gick jag hem till frugan och hon färgade mitt hår. Fick även syn på sexiga Karln i huset ;) haha!

Känner mig riktig trött idag. Uppe 6 för att går och möta Nathalie och sola lite :P mys <3

Nu på jobbet och ska jobba till kl 16:30 :/ vilken tur att ja börjar 9 imorn och slutar 12 :D sova morgon! Imorn ska de bakas mkt oxå inför dopet på lördag. Måste städa oxå! Kan inte se ut som skit hemma. Mamma kommer imorn och pappa och T på lördag. Vilken tur att Kim är hemma och kan hjälpa till ;) imorn få ja hämta hem mina 2 stora pojkar oxå. Saknat dom som fan. Känns som veckorna dom är borta går så jävla lång samma :(

Lite blandade känslor inför lördag. Är skit nervös men ser även fram emot de:P de blir säkert skit bra bara jag som håller på dumma mig och stressa ihjäl!

Nej back to work. Huset städar inte av sig själv precis, synd nog! :P haha.

<3 pussar K <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0