Tillbaka

Sorry för de dåliga uppdateringar, händer mkt just. Nu är man arbetskvinna igen. Har nämligen börja jobba igen och så är Kim hemma med våra lille plutt. De är bara onsdag och ja känner mig helt slut. Men de är inte så konstig med tanken på att jag jobbar och ammar. Ja, han tar flaska men så fort ja har kommit hem så ammar ja tills ja jobbar dagen efter. men ja tycker att de funkar fint :) tur oxå att de är röd dag på fredag :D saknar faktiskt att vara hemma med lille plutt men skönt samtidigt att kunna känna sig lite "fri". Plus tycker att de är rå nice att inte behöver städa och greja hemma och att maten är typ (beroende på när jag slutar) på bordet när man kommer hem :D de enda tråkiga just nu är väl att man vill typ gå och sova på en gång när man har kommit hem, men de vill man inte. Vill kunna umgås lite oxå.

Aja då va min lille break över. Hörs sen!

<3 pussar miss K <3



Kommentarer
Postat av: Emelie

Skönt att du är tillbaka och bloggar.

Vi saknar ju dig annars ;) Så det blir Kim som är med på Mamma träffarna nu då ;)hihi Vi saknar er <3

2012-01-04 @ 13:02:44
URL: http://emelieochlivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0