Ryan Johns Dop

(Ursäkta men blogg appen vill inte riktig vara med på mobilen så nu har jag tagit datorn och nu slänger upp inlägget jag hade tänkt skriva häromdagen)

Är så himla glad att allt blev så lyckad. Va riktig nervös kan jag säga er. Satt och typ skadade på sängen innan vi drog på morgonen. haha! Tönt jag är! Hetsade upp mig för ingenting. Dagen var underbar med alla nära och kära<3 Ryan var super snäll och duktig i kyrkan och alla små barn (de var ungefär 15st) uppförde sig mkt snälla.
Vill tacka alla som kom och för alla fina presenter =) Lägger upp bilder på (förhoppningsvis) alla presenter och så lägger jag upp bilder från själva dopet en annan gång, när jag har väl fått ihop några =)
<3 pussar från Fam. Cresswell <3

Kommentarer
Postat av: marina

vem har ritat den där fina? :)

2012-01-23 @ 21:42:36
URL: http://erikssonxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0