Rullar

Ja dagarna rullar på som vanligt här hemma. Ryan bara växer och växer och de är så kul och se hur han utvecklas från dag till dag :) <3 mammas hjärta!

Igår va jag hos en kund som hade alzheimers, fy fan va hemsk den där sjukdomen är. Jag hoppas verkligen inga av mina nära och kära få den. Jag lider verkligen med er som har eller känner någon med de!

Idag va jag hos en mkt pratglad kund haha snacka om sällskapssjuk tant. Jag va där i 4 timmar och varje minut gick hon efter än som en svans och babblade. Men mkt gullig, snäll och trevlig tant va hon. Och hon tyckte om mig så mkt och tyckte att jag gjorde sånt bra jobb att hon vill ha tillbaka mig :D de är kul och höra :) sånt gillar vi :P hon sa "kommer någon annan tänker jag inte släppa in dom haha ja vill ha dig" haha! Sötatanten :P

Nu ska jag söva lille Ryan sen ska ja slockna själv på soffan :D

<3 puss på er Kelly <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0