Kärlek<3

Kärlek till min lille son som idag fyller 4 månader!! Kan inte fatta att tiden har gått så fort redan! Mammas lille plutt<3

Så jävla nice att komma hem till min kund och hitta ett massmord inne i badrummet!! Deras katt va så snäll och lämnade en liten Pippi fågel på golvet, fjärdar ÖVER ALLT!! Tack för den katt jävel :P haha!
Snart tar jag helg. Kl 12 slutar jag idag, skönt! Ska på en gång hem och baka. Mkt bak blir de eftersom de kommer 80 (+-0) pers till Ryans dop :O!! Mamma kommer om nån timme oxå då ska vi åka och hämta MINA 2 stora bus ungar från dagis. :D <3

Imorn dagen kommer att blir en låååång dag men förhoppningsvis en underbar dag med alla nära och kära<3

<3 puss på er miss K <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0