God morgon!

Sitter på bussen just nu i väntan på att åka mot min första kund. Leo är lämnad på dagis men Will fick vara kvar hemma med Kim idag igen. Det verkar som att Will inte trivs på dagis alls:( jag få verkligen kämpa för att få honom att åka. Men Kim ville faktiskt att William skulle vara hemma med han idag och William va inte mer än glad att få göra de:) och idag skulle dom svänga förbi Kims jobb och då kan lille William få träffa uncle Brook oxå:)

Igår gick de inte så bra hos tandläkaren. William va inte alls på humör och samarbeta. Men efter lite uppmuntran och muta lite så gick de till slut. Han hade fått en liten prick på en bak tand som dom på nått sätt ska försöka att laga. Men eftersom han inte ville riktig vara med ska vi ta de nästa gång vi ska dit. Han är så söt oxå. Han fick välja nått från lådan att ta med sig hem, och då tar han en ring och säger "den här ska Jonna få av mig" haha så söt :P <3

Längtar lite till Helgen jag. Ska åka iväg med frugan + familj utan barn! Ja, ja jobbar och så då har jag självklart inte barnen med mig men nu ska ja få vara helt själv och göra de JAG vill :D lite skönt. Har inte hänt på ett tag :) 2 arbetsdagar kvar bara :D

Ryan har börja försöka sitta själv nu. Man sätter han mot soffan så tar han i och lutar fram åt och sitter ganska stadig själv. Min duktiga lil kille <3

<3 puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0