Full späckad dag!

Hellu

Idag är de mkt som händer. Mkt åka runt.

Först har jag nu lämnat Leo på dagis. Sitter nu och väntar på bussen till jobbet. Jobbar till 11. Sen hem hämta William för sen gå vidare tandläkaren. Efter tandläkaren ska ja försöka hinna träffa fröken Nathalie (om dom mår bättre) för sen lämna William hemma igen och åka och hämta Leo. PUH! som sagt mkt åka runt.

Kändes mkt konstig att bara ha Leo med sig på bussen. Tror att de har aldrig hänt att ja har bara lämnat han på dagis. Men ja tror att Leo och William kommer att mår bra att vara ifrån varandra i några timmar. Annars e dom ALLTID med varandra. En liten break behövs nog :)

Igår gjorde ett flytt städ. Fy fan va mkt hund hår och kalk de va i badrummen. Jag hade med mig 3 L Kalkborttagningsmedel och alla 3 gick åt. Fy fan!! Och smarta jag glömde mina handskar så fick köra utan. Och sår + medlet funkar inte bra ihop ajajaj så ont ja hade och har fortfarande i mina händer :( men så kan de går.

<3 pussar K <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0