Börjar lessna nu!

Aa på blogg fitt appen!!! Sjukt irriterande att jag måste av installera och installera om hela tiden för den buggar jämt! Kan dom inte komma med någon uppdatering snart?!?

Aja. I före går efter jobbet tog vi pulkarna och gick ut hela familjen. Ryan sov värmt och mysigt i vagnen medans stora bröderna och Kim åkte i pulkabacken :) miss Nathalie, Little miss Jonna och lille Cevin kom och mötte oss vid backen dom med. Jag blir så glad att barnen blir glada att få umgås med varandra. :)

Igår lämnade mina stora älsklingar på dagis. Saknar dom som fan och jag vet att dagarna kommer att gå så lång samt tills dom kommer hem igen:( men snart är dom här igen :)

9-16 va min jobb dag igår :) gick otroligt fort och sen va de den efterlängtade helg! :D hem duscha sen vidare till g-centrum. Öl och chili nötter stod de på våra inköps lista :D hade varit sjukt sugen hela dagen! Och gott va de oxå. Plutten somnade mellan 9:30 och 10 och vi gosade ner oss i soffan och tittade på en film.

<3 puss på er miss K <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0