Ahh!!

Cp blogg app fan!! Har inte kunnat blogga på flera dagar nu. Va tvungen och av installera och installera den igen. Men nu verkar de funka som den ska.

Denna vecka har varit en lång jobb vecka. De gillar jag faktiskt. Jobbade till 19:00 igår :D de va nice! Försöker att jobba så mkt som mjöligt och spara spara spara, för i juni åker HELA familjen Cresswell på en semester (jag, kim + barnen, pappa hans fru och brook) Vart får ni reda på sen ;)

Ryan har nu börjat med lite smakprotioner. Han tycker att de är lite konstig men sväljer de ändå :) min lille plutt börjar bli stor<3 I tisdags va han och pappa Kim till BVC. Så nu väger våran lille tjockis 7250g och är hela 64,5cm lång. Jag gissade faktiskt på att han skulle väga så mkt ;) mamma kan hon:D

Annars rullar vardagen på som den ska och om en månad fyller lille Leo 2 år :O kan fan inte fatta de!!! Han som ja tyckte va min lille bebis nyss ska blir en stor pojke. Dessutom är han store bror nu oxå känns så konstig!

Idag jobbar man ute i gunsta "HEJJA" haha! Fucking bondbussar säger jag bara, retards!

<3 puss på er K <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0