Zombie!

Sjukt jävla trött efter denna natten. Ryan har vaknat varannan timme och vart gnällig. Nu har han åkt på viruset som pojkarna och Kim hade. Känns inte kul alls :( lille plutt <3 känner mig verkligen som en Zombie idag. 9-16:30 ska ja jobba idag men sen är de fan helg :D

William och Leo åker hem till deras pappa idag. Kommer att sakna dom men ja känner på mig att Ryan kommer vilja och behöva all uppmärksamhet nu så kanske är lika bra ändå. Ibland är de tråkigt att de känns att jag inte har tillräckligt med tid för alla barn :/ behöver ha flera timmar på dagen känner jag.

Har redan varit hos en kund idag och nu ska jag till kontoret och äta lunch med min kära Mari <3 sen är de vidare och jobba på tandvård kliniken. Sen är de HELG!! Gud va jag har längtat.

<3 puss på er KLC <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0