Ta tag

Idag har jag bestämt att ja ska ta tag i motionen. Jag har tidigare varit riktig lat och tagit bussen överallt, de blir lätt så när man har ett busskort som man kan åka hur mkt som helst med. Men idag bestämde jag istället för att ta bussen till min kund så skulle jag gå.

Så tog bussen från g-sunda ner till stora torget. Sen gick jag från stora torget till kontoret sen vidare till fålhagen. Resultet blev att jag gick 3.32km woho! Bättre än ingenting :D nu jävlar ska ja fortsätta hela veckan och få se om ja blir piggare i kroppen för de :)

Idag slutar jag 13. Ska vidare hem och tvätta BERGET!!! Ser inte fram emot de men de kommer att känns skönt när allt är klart, om jag nu hinner tvätta klart allt idag!! Har en stark känsla av att de inte blir av men att få ens hälften gjort blir jag nöjd.

<3 puss puss K <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0