Söndag!

Sista dagen på veckan och idag har vi inte gjort så mkt. Pappa Kim har jobbat och jag har mest suttit i soffan och tittat på serier :)

Mamma har förvarat några lådor i mitt förråd och bland dom finns de 2 stora lådor med gamla foto. Så igår tog jag fram dom men idag medans jag satt i soffan vart jag sugen på att gå igenom några. Riktig kul och titta tillbaka på gamla foto, de va verkligen alla möjliga bilder. De va kul och titta på bebis bilder på mig själv och få att se vem va lik mig. På vissa bilder va Leo sjukt lik mig men jag och Kim tyckte t.o.m på vissa bilder så va Ryan lik mig som fan. Så Ryan är faktiskt sjukt lika oss båda :D de känns verkligen kul :P

(bilder på mig som bebis, sjukt söt eller hur ;D hihi!)

<3 puss på er <3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ojoj så söt.. Det syns att det är du <3

2012-02-12 @ 22:28:03
URL: http://emelieochlivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0