Jobbjobba

Idag skulle jag har börjat kl 12 men chefen ringde igår och ville att ja skulle ta en kund nu på morgonen, blev Inge träff med mammorna som de va tänkt från början:(

Min dag började med en kl 6 väckningen av min kära mobil. Väckte Kim och Ryan och även Natta via viber ;P hihi! Och så stack vi alla till solariet :D fett nice!

Jobb dagen slutade bra. Fin fika hos min sista kunde och en påse bullar fick jag med mig hem ;) fin utsikt på slottet fick man uppleva idag oxå :)

Ryan är nattad sen en timme tillbaks och nu Sitter jag och Kim här och spelar "draw something" på varsin iPhone :D inväntar BB då blir de en stor kopp thé och jordgubbar doppad i vitchoklad, MUMS!! :P

Den perfekt slut på denna dagen!

<3 puss på er K <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0