Hemfrid

Sitter och stör mig lite på vissa som jobbar på Hemfrid. Alltså att vissa inte tål att höra att dom har fått ett klagomål på städningen. Så kommer med "dom ska vara nöjda och glad att dom få de städad" men shit hur dum få man vara. Om kunden inte är nöjd då kanske de händer att dom inte vill ha kvar Hemfrid och då blir de färre kunder då blir de färre jobb för "dig" och då kan du bli av med jobbet. Inge kunder = Inge jobb! Så kom inte med sen att du har blivit av med jobbet MUPP!!

Aja med däremot vill jag säga att jag har världens bästa chef! Berätta för henne imorse att jag skulle vara mammaledig fr.o.m 2/4 och sa hon "FAN" haha! Hon vart ledsen och chockad men hon visste att ja skulle gå mammaledig igen så! :) och hon hade oxå tydligen lovat en massa kunden att dom skulle få tillbaka mig:/ opps aja! :D Everyone wants a piece of the Kel ;D

Hihi!

Nu mot stan och möts upp Kim & Ryan :)

<3 puss puss K <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0