1 vecka = 1 år!!!!!

Ja de är så de känns när pojkarna är hemma hos pappa deras. En vecka kan känna som evigheter iaf för mig. Tycker verkligen inte om att vara borta från dom så länge:( iaf efter jobbet kom jag hem och mötes av kram goa Leo, som efter de följde efter mig som en svans hela kvällen :P nu vet jag hur pappa kände sig när jag gick efter honom som en liten svans ( ibland utan att tänka på de gör jag de fortfarande :P hihi)

Ryan fick jag träffa i 2 hela minuter igår när jag kom hem sen gick han och la sig och vaknade inte förens nu på morgonen. Snacka om trött då :O haha!

Igår fick jag dubbel lycka oxå :D fick träffa båda min miss natta och min Mari samtidigt :O inte ofta de händer nu förtiden men de va vara en liten kortis eftersom jag skulle iväg och jobba igen :) men alltid lika trevligt :D <3 fick även träffa lilla Livia & Emilie de va länge sen :)

Just nu har jag morgon mys med både Leo & Ryan. William ligger inne hos Kim och sover sött :) han vaknade inatt (kl4) och ville krypa ner i sängen och mysa med Kim hihi sötis <3 så klart han fick göra de :D

Idag ska vi ta en liten picknick med familjen Sundström :) lite (läs mkt) pulka blir de oxå :D

Nu ska jag sätta på kaffe så att man kan komma igång med dagen.

<3 puss så länge fam. Cresswell <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0