Veckans hjärta<3

Veckans guld hjärta gå till min käraste BFF Nathalie <3

Jag förstår att du har de jobbigt just nu och jag lider verkligen med dig till 110%. Kan verkligen inte förstår vad du går igenom just nu för jag har aldrig haft en unge som har skriket som lille C gör. Jag har aldrig ens haft en unge som har varit vaken på nätterna, jag kan bara tänka mig hur de är och hur du mår.

Men du är verkligen en kämpe och du kommer att kämpa mot detta. Och jag lider med stackars Cevin oxå. En sån liten som skriker hela tiden och mår inte alls bra de måste vara nått fel. Men nu hoppas vi VERKLIGEN nu när allt ska utredas att dom hitta de son är felet!

All min kärlek till er och du vet att ja finns alltid här för er. Om de är nått dag eller natt så är de bara att du hör av dig om du behöver mig <3

Du är så stark natta och jag älskar dig sjukt mkt.

BFF's for life <3

<3 puss <3


Kommentarer
Postat av: marina

håller me dig! så synd om både natta och lille C... fy!

sjukvården får fan börja ta tag i de här på allvar.

Hon är verkligen en kämpe och stål kvinna natta! Men även ibland så brister de. och då är de tur att hhon har en sån fin vän som DU!

2012-04-04 @ 14:22:58
URL: http://erikssonxtre.blogg.se/
Postat av: Emelie

Håller med fullständigt!

2012-04-04 @ 17:42:06
URL: http://emelieochlivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0