Promenad till skaris

Hela familjen tog en liten (läs lååång) promenad till farmor Annsos jobb. 50 min igenom någon jävla Skog som Kim ville ta (suck) så va vi framme.

Hungriga va vi alla så vi fick ta hur mkt från buffén, gratis :D tack farmor Annso <3 Mkt trevlig stund och jag & Kim har nu bestämt att vi ska dit varje söndag när han kommer hem från new york ( vi få väl se om han håller sig till de ;P ) skit god mat och utsikten, wow! sen så har tydligen Kims pappa + farbröder en båt där som Kim tycker att vi ska ut och åka på på sommaren :D fan va kul :P ja längtar sååååå mkt till sommar nu!!!

På vägen hem tog vi igenom Sunnersta. MIN väg som jag ville ta :D och de gick mkt fortare kan jag säga er. 30 min sen så va vi hemma;) mamma kan hon ;P

Nu är vi alla mäta och trötta :P så soffläge tills sov dax för mig iaf, grabbarna sitter och spelar GTA och Ryan springer runt i sin gå-stol :D

<3 puss på er familjen Cresswell <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0