Onsdag!

Idag har barnen varit på dagis efter lång ledig. Nu när man är mammaledig så går dom bara onsdagar, torsdagar och fredagar, men inte denna fredag (eftersom de är röd dag). Jag och Ryan skulle äntligen gå på Mammaträff men Kim ringde imorse och sa att jag va tvungen att hålla mig hemma eftersom DHL skulle komma med ett paket (till han så klart).

Dom kom aldrig och de va sjukt jobbigt att bara sitta hemma så då stack ja över till natta och gav henne lite moralstöd. Mina älsklingar <3

Kl 14 åkte vi mot Årsta för och hämta hem mina sötnosar. Sen på en gång när ja kom hem va jag tvungen och slänga i mig lite mat sen åka till jobbet. 16:30-19:30. Jobba? Men inte jag mammaledig? Jo de är ja men hat valt att fortfarande jobba onsdagar och fredagar. Ganska skönt att komma hemifrån lite då och då.

Så nu ska ja hem och dö i soffan :D och hoppas på att Kim har gjort mat till mig oxå ;D

<3 puss på er KC <3

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/2640837/images/2012/pic_196936331.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0