Mys stund

Haft en riktig mys stund med alla söta barn och frugan.

Lunch och lite dop tårta satt fint hos barn (förutom William som vägrade äta nått alls!)

Nu sitter jag, W & L och tittar på Happy Feet 2. 1an sög riktig mkt med 2an är riktig bra tycker och mina barn :) lille Ryan ligger i sin säng och tar en liten tupplur :)

Snart kommer pappa Kim hem. Ikväll är sista kvällen vi få umgås med pappsen tills den 7e maj för imorn åker han till new york. Jag vill oxå!! Någon gång :)

<3 pusspuss fam. Cresswell <3

(hela fina gänget)


Kommentarer
Postat av: Nadia

Skumt :/ ja, absolut. Hör av mig när jag har tid igen :)

2012-04-17 @ 16:06:09
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0