Mammaledig med världens finare bebis <3

Första morgon på min mammaledighet. Känns skönt fast har lite ångest. Va ska man hitta på alla dagar? man vill inte bara sitta hemma, rättare sagt ja klarar inte av att bara gå hemma. Jag blir lätt uttråkad. Känns lite konstigt att Kim är tillbaka på jobbet, man är så van att han är hemma:/

Men idag ska mamma/Nana komma hit och klippa mig :) känner på mig att MKT hår kommer gå bort:( aja men men de växer fort ut igen :D hoppas jag iaf! :P

Nu ska ja sätta på kaffe och fixa frukost när Leo har vaknat till liv. Kan ni tänker er Leo är sist upp ;O händer inte ofta :P haha!

<3 puss på er familjen Cresswell <3

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi som läser bloggen vill gärna se en bild sen på håret ;P

2012-04-02 @ 16:08:15
URL: http://emelieochlivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0