Mamma/bebis träff

Idag fick barnen gå på dagis. Lämnade dom vid 8:30 sen så tog jag bussen till natta sen buss när på stan igen :P haha! Lite onödigt kanske men aja what the fuck!

Vi tog bondbussen 101 till Sandbro hem till Sofie och hennes söta barn Novalie & Melwin :).

Vi va ändå ganska många som kom. Även marina och Sigge va med :D riktig länge sen :)

Mkt god lasagne och super nice kladdkaka :D tack så himla mkt Sofie :) de satt riktig bra i magen min ;D hihi!

Hann typ inte ta några kort så jag snodde några från natta;P hihi tackar tackar!

Nu är barnen nattad och jag ska kolla på BB eftersom jag missade gårdagens.

Imorn blir de att lämna barnen på dagis åka ner till polis stationen och hämta ryans pass. Sen till kontoret hämta nycklar och sen möta upp världens bästa farmor som jag och ryans ska luncha med sen tar hon Ryan medans jag jobbar :) kanske klämmer in Swedbank oxå:) vi få se om jag hinner.

Men nu BB! :D

<3 puss å kram K <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0