Dom bästa!

Idag har varit en bra dag!

Först så kom Nathalie, Jonna och Cevin hit och sen kom mamma/Nana.

Mamma klippte mig och sen medans jag gav alla kids lunch klippte mamma natta. Behövdes verkligen på båda mig och natta och nu känns de asskönt!

Mamma/Nana tog med sig alla 3 stora barn (WJL) till nickis, så jag och natta fick roa om oss själva och dom 2 små.

Vi gjorde inte så mkt tog de mest lugnt. Barnen hade iaf jätte kul så kul att dom ville verkligen inte åka hem.

När barnen och sen Kim oxå kom hem gick jag, natta plus Jonna och Cevin till centrum för och handla kvällsmat. Lasagne sallad och vitlöksbröd med choklad moose till efterrätt :D mums!

Barnen va sjukt trött så Leo somnade kl 18 och William 18:30. Hoppas att de inte blir en jätte tidigt väckning imorn ;)

<3 puss på er <3

Ps Emelie: toppade mig bara ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0