April april!

Igår va galet kul, tycker jag iaf! Apfull blev man men idag mår jag hur bra som :D

Ja ja vet inte riktigt va ja ska säga om igår. Alla va all in no doubt:P

Bjuder på några bilder istället :P

Hoppas alla ni mammor mår toppen idag och vill bara säga att JAG ÄLSKAR NATHALIE BRUNDIN. Hon är värd guld och mkt mkt mkt mer. Världens bästa kompis <3 jag har aldrig tråkig när jag är med henne ;) puss på dig.

Och jag vill tacka sandras snubbe Andreas. TACK SÅ HIMLA MKT FÖR DE GODA MATEN! Sjukt sjukt gott :D

<3 puss på er <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va cool du är som blev apfull.

2012-04-01 @ 16:08:29
Postat av: Kelly

Visst!:D hade de funnits "gilla" knapp på bloggen hade jag gillart din kommentar ;D

2012-04-01 @ 17:47:14
URL: http://kellycresswell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0