Tisdag!

Ja, en till dag som består av tvätt. Hann inte tvätta allt igår så jag blev tvungen och boka en ny tid. Men snart e allt klart och de känns skönt.

Imorse hade jag tid hos tandläkaren. Så 08:30 gick jag och plutten mot centrum. Ja, en liten lagning och lite tanksten har man, men snart e de fixat:) frågade om min visdoms tand oxå som jag har besvär av och dom tyckte inte att jag skulle ta ut den om den inte gjorde ont. Men nästa gång jag ska dit ska den ut så e de bara!!!

Snart e vi klara med tvätten och vi ska klä på oss och ta bussen till pappa Kim som e på jobbet:) ska ta med mig hans dator som han har fått såld nu. Finns säkert några på pappas jobb som vill goas bebis oxå:)

Sen blir de väl hem och laga mat och slappa resten av kvällen.

<3 puss K&R <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0