FREDAG.....

Och dagen jag får hem mina underbara pojkar. Gud va jag har saknat dom <3.

De va super trevligt med alla mammor och bebis som va här igår, lätt ska göra om :)

Idag ska vi nu på morgonen när Willys/Ica har öppnat ska vi iväg och STOR handla. Skönt att ha de gjort innan pojkarna kommer hem.

Sen runt halv 13 ska vi iväg och hämta dom stora för sen åka till tandläkaren med William, som ska på sin första kontroll. Hoppas att han vill gapa stort nu :)

Sen hem fixa mat till alla killar sen e de middag med jobbet :) hoppas att de kommer att vara super nice och att maten e god. Min älskade Mari kommer och vara där iaf så med henne har man alltid kul :D<3

<3 puss K <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0