Avklarat!

Ja då va första dagen på veckan avklarat. Mina stora ligger i sängen och tittar på Rio och lille Ryan ligger här bredvid mig och kollar på Family Guy:)

På förmiddagen gick vi till frugan över gatan. Hon lagade ihop lite pannkakor till oss:) mkt mysigt och gott. Sen blev de kaffe och mkt skit snack medans dom stora lekte inne på jonnas rum och dom små låg i Cs vagn och sov. Dom 2 kommer att vara bästisar tror jag :D

Sen blev en sväng till centrum för att handla lite och sen en liten promenad med 3 sovande barn och William som cyklade.

William saknade nog Jonna, som va på dagis. Han sa på vägen hem efter vi hade lämnat natta. William-mamma jag ska träffa Nathalie och Jonna på onsdag. Jag-aa de ska du. William-aa och jag älskar Jonna. Haha! Så söt :P <3

Ringde och pratade med dagiset och pojkarna ska få gå på dagis ons, tors, fre. Skönt för dom att komma ifrån mig lite och leka av sig med sina kompisar :) men imorn ska vi nog åka till nickis och leka av oss lite :) nån som vill med?

<3 Puss & god natt familjen Cresswell <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0