Vernissage

Idag ska jag och Ryan till stora brödernas dagis för att titta lite på vad pojkarna har gjort under hösten :P ska bli kul att se:)

Efter måste vi nog handla lite eftersom de finns typ ingenting hemma plus så vill man ha handlingen klart innan William och Leo kommer hem.

Igår packade jag upp allt från Englandresan. Fatta inte hur ja fick med mig allt alltså. Allt som finns på sängen har jag köpt. Sjukt gjorde bara av med 2 lax!! Trodde att de va mkt mer än så, så glad blev jag att ja hade mkt pengar kvar på kontot :D

Fick inte med allt på sängen så allt kom inte med på bild men de mesta iaf:) mkt nöjd e ja:D


Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till Emelinda och Birk

Oj oj oj, vad det shoppades i England. Jag vill också -s-

sv: Jo tack här är det bara bra, längtar dock efter mer kyla och SNÖ. Var är vintern? Annars är det bara bra.

2011-11-24 @ 15:13:45
URL: http://lillafamiljenl.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh, va mycket det blev. och det var inte allt?

haha Ja jag sattsade på att min lilla tjej skulle väga över 6 men det gjorde hon inte ;)hihi Ja det är bra skönt att ha alla julklappar klara. Jag har köpt till alla barnen sen ska jag fixa örngott till Mormor,Morfar,Farmor och Farfar som det står Värdens bästa.... Ja du fattar va :P hihi Dom ska vara från LIvia så hon ger dom något annars skulle vi igentligen inte ge dom något sa dom men något litet bara :P

2011-11-24 @ 15:40:22
URL: http://Emison.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0