Usch!

Idag har INTE
varit en bra dag kan ja tala om för er!!!

William och Leo har varit trotsiga HELA dagen. Jag åkte på mjölkstockning under dagen så ja har haft ganska ont och 39 graders feber :( och lille mannan har varit fast vid mig HELA dagen !! Suck. Som sagt Inge bra dag. Så de blev Inge nickis idag.

Kim kom hem efter jobbet med Alvedon till mig eftersom vi inte hade några hemma. Han stod för maten ikväll vilket va jätte gott. Nu ligger W&L i sängarna och kollar på tv. Hoppas dom somnar snart så man kan själv somna:)

Imorn blir de dagis för dom stora iaf och om jag mår bra blir de kanske Ikea och de med frugan Nathalie.en som sagt vi få se hur de e imorn :)

<3 puss & god natt familjen Cresswell <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0