Uppe med tuppen!

Ja idag va vi uppe tidiga. Kim försov sig *opps* så han stressade runt som en mupp. Men de gjorde inget att vi blev väckte för vi hade ändå planer med frugan Nathalie för en soldejt:) Så skönt nu när de börjar bli kallt ute att ligga i värme en liten stund.

Blev Inge städning igår, soffan va alldeles för skön:D hihi. Men idag tänkte ja dammsuga och skruva golv.

Men först så tar jag och Natta (ryan&cevin) 09:09 bussen till Ikea för lite frulle och en runda runt boländerna :D få absolut inte göra av med för mkt pengar för nästa fredag åker jag och Ryan till England och där ska de shoppas shoppas shoppas :D mest julklappar men förhoppningsvis lite kläder och sånt till mig själv oxå :D *längtar*

Shudilu mina vänner :D

<3 puss K&R <3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Award!

Bara fem frågor jag skickar vidare till dig :)

1,Varför började du blogga?

2,Vilka bloggar följer du?

3,Vilken är din favorit färg?

4,Vilken är din favorit film?

5,Vilket land/länder vill du besöka och varför?

2011-11-08 @ 10:57:46
URL: http://http://emison.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0