Shopping

Idag har jag shoppat lite julsaker. 2 st julstjärnor, 2 st tomte dräkter till dom stora pojkarna och lite julpapper, måste nu köpa en tomtenisse outfit till lillen :) hörde från Natta att dom har fått in fina sånna på lindex:) få gå in och kika lite. Synd nog fick jag shoppa helt själv, Madde fick inte igång sin bil :( aja lär blir flera ggr :) men jag hade min lille bebis med mig. Vilken e de bästa sällskapet :D <3

Ikväll har lille mannen lite magknip:( man tycker så synd om dom och man själv känner sig hjälplös. Mammas hjärta <3

Fullspäckad dag imorn så när lillen har lugnat ner sig så blir de sängen och kolla på film.

<3 puss & god natt familjen Cresswell <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fanns det mycket jul saker på rusta?

2011-11-04 @ 15:36:20
URL: http://emison.devote.se/
Postat av: Kelly

Aa de fanns mkt jul saker. Ville handla mer men plånboken sa ifrån :)

2011-11-04 @ 18:40:48
URL: http://kellycresswell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0