Möte!

Imorse Vaknade ja med ont i halsen:/ vet inte om ja håller på att bli sjuk eller om de e en så där "morn hals ont" äh de visar sig. Så de blev inte mamma/bebis träffa idag så de blir nästa vecka och att ja har hunnit hem så vi oxå kan vara med:)

Efter jag hade lämnat pojkarna på dagis så stack och Ryan till akis för att hämta bilbarnstol som min bror hade. Efter så skulle vi ta bussen hem men han som körde bussen tyckte att de va för många på bussen (fast inga vagnar) för att släppa på oss, så där med gick min biljett ut!! RETARD!! Så då gick vi till kyrkan för att prata med prästen om att för döpa Ryan. Inge präst fanns på plats så då ringde ja stället. Ska ha ett möte med han nästa fredag och då bestämmer vi när dopet blir:)

Sen gick vi till stora torget och köpte en biljett och åkte hem. Hemma har vi inte gjort nått spec. Skulle ta tag i städningen eftersom Kim va hemma och va villig att hjälpa till men haha vi fastande framför tvn/datorn istället:P

Just nu e ja på väg till dagiset för att ha ett utveckligenssamtal/möte om pojkarna och dagiset. Vi e INTE nöjda alls. Jag kan skiva mera om detta sen :P

Wish me luck :P ( fast de e dom som kommer att önska att dom aldrig har träffat mig :D mouhahahaha!)

<3 pusspuss K <3


Kommentarer
Postat av: Nadia

Ja verkligen, man vågar ju inte beställa något överhuvudtaget längre om brevbäraren ska gå & öppna allt han finner intressant. Jävla idiot.



Hoppas det gick bra på utvecklingssamtalet!

2011-11-17 @ 09:03:28
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0