Måndagen!

Ja, vaken e man medans alla andra sover. E sjukt jävla trött men denna jävla hostan håller mig vaken!! Jag blir galen!!

Idag har vi shoppat massor! 8 timmar blev de allt som allt. De blev allt från julklappar till inredning av lägenheten. Lille plutt Ryan va så jävla snäll. Han sov hela tiden förutom när vi stannade och käkade lunch, då passade jag på och mata och byta blöja på han.

Imorn ska vi shoppa de sista sen blir de och packa och hoppas att jag få med mig allt hem :D jag slänger upp en bild sen på allt jag har köpt :D

Ska även träffa en barndoms vän som jag inte ha träffat på ungefär 10 år!! De ser jag verkligen fram emot :)

<3 puss och kram & jag hoppas ni andra sover bra:) K <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0